PRIMER DISC DE PEP ROCK PEL 2010!



Hola amics i amigues!

Us vull anunciar que aquest any sortirà a la llum el meu primer disc que ara mateix estic enregistrant. Des de fa uns anys, vaig escrivint cançons i ara tinc ganes de recollir-les i fer-les públiques, tant en format cd com en properes actuacions en sales a Lleida. En general, el treball està dedicat al meu fill Joel, que va néixer el passat 17 de setembre.
Un dels temes del disc, "Flor de invierno", l'he escrit pensant en les persones que anomenem especials, que sempre duc dins el meu pensament i al cor...

Aquest projecte neix de la inquietud per realitzar un treball més personal, escriure i composar música al marge de les bandes de versions en que fins ara he cantat. Anar més enllà de la simple interpretació de temes d'altres autors i realitzar-me com a músic, amb la guitarra al coll i amb una bona dosi de rock'n'roll!

Espero poder fer públic aquest treball abans de la finalització del present any o bé al començament del vinent, amb una actuació a Lleida, acompanyat de bons companys!

Gràcies pel suport que tants i tantes m'heu donat mentre he estat a Bruixa Express. Espero que en aquesta nova etapa en solitari, segueixi gaudint de la vostra sinzeritat...

Una abraçada, us aniré informant de les novetats...

Pep "Rock" Masip





2 comentaris:

  1. Bon dia!
    A veure si el veiem avit aquest treball i fas realitat el teu sommi.
    Vaig visitant de tant en tant les teves pagines i la de la bruixa express. Encara que sembla que estem desconectats de la moguda de la música i la nit, pesem molt en el teu projecte i tenim present que hi ha un roquer a la familia.
    Ta germana!!!

    ResponElimina
  2. Hola Pep:
    Recordes el dia que ens vam veure a la Font de les Bagasses? Ens vas dir que aviat neixeria el Joel. Felicitats.
    Ara esperem el naixement del teu disc.

    Sort!

    Josep Maria

    ResponElimina

Deixeu el vostre comentari...